Tästä se alkaa, Olen miettinyt blogin kirjoittamista jo pitkään, en ole vaan aikaisemmin saanut aikaiseksi. Ensimmäisenä pahoittelen varmasti tulevia kirjoitusvirheitäni. Seuraavaksi voisin kertoa itsestäni.

Olen -91 syntynyt nainen. Olen 6-vuotiaan tytön äiti ja odotan tällä hetkellä toista lastani, nyt rv. 20.

Siinä varmasti tärkeimmät asiat. En ehkä halua kertoa nyt enempää. Luulen että haluisin vain jakaa elämääni tällä hetkellä. Ehkä tunnen itseni yksinäiseksi vaikka en todella ole yksin. Raskaus tekee monesti ihmisen yksinäiseksi, mieleltään. Minun mielelleni tämä raskaus sai aikaan paljon muutakin, masennuin pahasti. En tiedä vaikuttiko siihen Adhd lääkkeiden lopetus kuinka paljon, vaikuttiko se että olin ajanut itseni loppuun, vaikuttiko se että ensimmäinen raskauteni oli traumaattinen kokemus henkisesti... Ehkä minun ei tarvitse tietää vastausta, vaikka tarvitsenkin kaikkeen aina vastauksen. Kirjoittaisin toki vielä tänään lisääkin, nyt minun on kumminkin riennettävä ulos koiran kanssa ja otettava tyttäreni vastaan kun hänen isänsä tuo hänet harkoista.

Yritän huomenna kirjoittaa.